viernes, 22 de julio de 2011

Vull tornar

Vull tornar a veure aquella mirada que m'observa amb desig, que em devora. Vull tornar a sentir com em xiuxiueges paraules a l'orella. Vull tornar a notar els teus llavis sobre els meus, suaus, tendres, vull notar com s'embelen, com juguen amb els meus. Vull tornar a notar les teves mans per tot el meu cos, recorrent-lo sense deixar cap centímetre, aprenent-se tots els racons de memòria.


No vull tornar a escoltar cap més paraula brusca, ni veure la teva mirada com defuig la meva, ni els teus llavis que s'aparten dels meus. No vull veure com gires la cara cap a una altra banda, ni com mires a terra quan et dic que vull que tornis.



Vull recuperar les teves carícies, les teves mirades, les teves paraules, els teus petons. 
Et vull a tu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario